Vzdělávací kurzy
Vztek a agresivita v práci s lidmi

Rozsah: 8 vyučovacích hodin
Optimální počet účastníků: 16
Přednášející: terapeut*ka, psycholog*žka, sociální pracovník*pracovnice

 

Dostáváte se při své práci do konfliktních situací s klienty? Víte, jak reagovat na agresivní projevy klienta? 

8 hodinový interaktivní kurz je určený pracovníkům v pomáhajících profesích a připraví je na situace, kdy pociťují negativní emoce jako vztek, bezmoc, strach, úzkost. Přináší praktické návody jak emoce včas rozpoznat, co s nimi „udělat“, aby neničily nás ani naše klienty či kolegy. Nabídne pohled na negativní emoce jako na pomocníky, kteří mohou v práci s klienty pomoci a posunout ji vpřed. Okrajově přinese návody, jak rozpoznat negativní emoce u klientů nebo kolegů a některé metody, jak nepřímo zvládnout emoce druhých. Součástí kurzu jsou různé druhy relaxačních cvičení a prostor pro sdílení vlastních zkušeností. Maximální počet účastníků je 20.

Cílové kompetence

Absolvent kurzu bude mít základní teoretické znalosti o vzniku emocí a jejich úloze v životě člověka. Pomocí interaktivních pracovních metod bude mít možnost popsat si své negativní emoce, zejména vztek, jak vznikají, co je spouští a co je naopak mírní. Seznámí se s technikami poznávání, přijetí a zvládání negativních emocí, zejména vzteku a agresivity. Získá základní znalosti o tom, jak ovlivňuje vztek a agresivita práci s lidmi.

„Emoce přejdou. Vztekle se nebudeme a nemůžeme cítit věčně.“

 

Číslo akreditace MPSV: A2023/1369-SP/PC/PP/VP

 

Zaujala vás nabídka vzdělávání?

Zúčastněte se kurzu a načerpejte užitečné informace!

 

Zaslat dotaz                    Objednat kurz